Fritt Fall

Fritt Fall

Jag vet inte vad jag ska bli mest irriterad på, att 3 är det sämstaste abonemanget i världen eller att jag ligger efter så himla mycket i skolan..
Egentligen ska jag vara glad och njuta av att sommaren är påväg med stora steg & att jag faktiskt har förmodligen fått ett bra sommarjobb!
men nej ändå ska saker &  ting ligga & skava i skon fast det dära med skolan får jag ta & skylla mig själv för..
Fast samtidigt inte för jag fick ju ett gripande virus & låg hemma & höll näst intill på att dö veckan före påsklovet, okej jag vet nu tog jag i men det kändes så inte orkade jag sätta mig med plugg då..
Usch äre normalt att man inte ska våga vara hemma när man är sjuk för att man inte vill hamna efter i skolan? jag blir mörkrädd, vart har samhället tagit vägen? nu faller vi frittfall. 
        Jag behöver ha i mig mat sen behöver jag ta en dusch så jag kan tvätta av mig all gnäll.

Kommentarer
Postat av: Åsa på Åsen

Jag lider vanligtvis inte av svindel men den där bilden... Oj, oj, oj vad det kittlar i maggropen. :D

Postat av: Micke

Kämpa dig vidare. D blir bra

2006-04-25 @ 23:49:56
Postat av: atoossa

Åsa på Åsen: jag vet det känns som att man förlorar greppet haha :)

Micke: Jaa det måste bli bra :)

2006-04-26 @ 00:55:45
URL: http://atoossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback