Livet & en handväska

Livet & en handväska

det är lite kul att man kan få ner hela sitt liv i en handväska
ja åtminstonde i en resväska.
En kvinnohandväska är personlig vad än folk säger så ska man inte rota i den utan tillstånd
det är som en oskriven regel, alla vet bara om det.
Jag menar blir inte ni irriterade om någon helt plötsligt börjar rota i eran handväska helt utan lov?
det är som att den hoppar in i ens liv och ska vet allt om en,
samtidigt så känns det så dumt att skrika ut "va sysslar du med, låt mitt liv vara ifred" jag menar hur konstigt låter inte det skala ett till tio?
vad är det för liv..

Imorgon eller ja nu så är det påskafton och det ligger frtf snö ute på marken och jag har aldrig varit såhär less! det är såna hära stunder jag funderar på varför jag bor i Svergie? usch för vintern och allt den har med sig i ryggsäcken det enda som är bra är julafton!
men nu ska vi inte vara sånna jag menar det hjälper inte mig och det hjälper defenetivt inte dig av att du läser detta och avslutar med att du är irriterad på allt och alla :) vi ska vara glada att vi lever i ett sådant fint och rent land! yesyes.

Glad påsk allihopa

Kommentarer
Postat av: clara

Heeeej!
Vår vår..
snart kommer jag hem igen...
ska vi leka? :P

Postat av: Lolita

Jag håller verkligen med! Man får absolut inte rota i någon annans (hand)väska. Iallafall inte i min, som kan rymma diverse konstiga och pinsamma prylar. Så nu vet ni det, alla ni som funderade på det! =)

2006-04-18 @ 10:51:08
Postat av: Miriam

Asså det finns inget bättre än att rota i folks väskor. I love it. Men nåde den som rör min.

2006-04-22 @ 15:21:20
URL: http://miriamengblom.blogg.se
Postat av: therese

hej atoossa.. var lite för länge sen.. =) men ville bara kika in lite.. jag har också en liten hörna så du är välkommen att kika in du me.. vad fint du skriver.. så personligt men ändå så allmänt =) sant..
ha det bra..

2006-05-16 @ 17:33:24
Postat av: atoossa

Therese: jaa tack för den fina kommentaren, du får förlåta mig men jag kan inte komma på vem du är :) skriv gärna din blogg adress här! sköt om dig

2006-05-16 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback