I am sorry for you..

I am sorry for you..

♥ wisch you could hear what i'm trying to say.
I
did what i could, geuss tha't it wasn't enough


Ja nu så har skolan dragit i gång, & ja jag är redan less!
skolan är ju bra på sitt sätt men en sak jag inte förstår är varför betyg betyder så mycket?
Jag menar vissa är mer praktiskt lagda lite mer åt estet hållet & vad spelar de då för roll om man inte vet vad 7 gånger 7 minus 5 upphöjt till två är när man står & klipper en person?
 Betyg är bara en person som delar ut dom, allt beror på läraren eleven & kunskapen men i dagens samhälle så beror de mest på läraren, han har fulla makten gillar han inte en elev så äre kört bad luck for you, tycker han om en elev då så ska du skatta dig lycklig!
Iaf de jag ville komma fram till är att det är dåligt att dom inte tar in personer på vissa linjere pga deras betyg, kan dom inte ha ett intagsprov istället för att kolla vad man har för betyg i fysik?
men det kommer att gå bra, jag menar allt ordnar sig till slut, på ett eller annat sätt.

Luk 6:34
Love from one side hurts but love from two side heals.

saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Malin

Men jag blev väl Summer ditt pucko :p

Postat av: m

skolsystemet är sjukt, ingen tvekan om d.
d handlar om att fostra fram skolnördar som inte vet hur samhället och social kontakt fungerar, men som har 35mvg's.
Detta är till det bästa för soccarna då de kan utnyttja dessa till att vara fullt upp i studierna istället för att se hur elände d e i sverige idag...

Skola ska handla om att hjälpa elever att hitta rätta yrken och hjälpa de en bit på vägen. Va ska jag me mvg i gografi om jag ska vara psykolog???

Världen e knas lilla tossa...Och svår att ändra.
Lycka till me allt;)

Love/m

2006-08-28 @ 22:10:04
URL: http://mrkolflaath.blogg.se
Postat av: johanna

Hej going, how's it going? Här är jag på ribbingebäck och stooortrivs! Mer än margareta stoor med att heta stoor. (Det var väl därför hon bytte?) Men i alla fall. Jag ska till Umeå!!!! På måndag morgon bär det av... tänkt. Och det känns sååå bra! Du är dessutom hjärtligt välkommen att komma upp och hälsa på mig. Det är faktiskt ett krav, annars vägrar jag flytta! Vi har extrasängar för gäster, så kom upp så gör vi Umeå vet ja. Kanske vi stöter på Brolle Jr? Vem vet...? Nu ska vi spise iaf. Koz å klem! Från lilla jo!!!!

2006-08-30 @ 13:01:34
URL: http://lijoan.blogspot.com
Postat av: Anonym

"love from one side hurts but love from two hearst heals"

åh så bra. så sant. Har alsrig tänkt på det sättet förut:)

2006-09-06 @ 20:25:16
URL: http://porcupine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback