Och så var det...

Absolut ingeting, det är helt tomt i mitt huvud... usch det gillar vi inte! 
Egentligen är det nog inte så tomt utan det är överbelastat så man tänker på så fruktansvärt mycket så till slut så ekar ett stort ERROR i hjärnan & man går tillbaka & tänker, hm va vare jag tänkte egentligen?
Lite små kul att alla dessa tankar kan swischa förbi bara sådär på en enstaka minut.
Oj va djup man kan bli sådär på småtimmarna..

Annars så känner jag mig rätt sådär halvtragisk som sitter hemma på en lördag kväll men hey va gör det om 100 år? :) 
Våran dator har föressten kolappsat, ja inte är det så konstigt jag menar kom igen så mycket som den har fått utstå,jag är förvånad att den klarade sig så länge faktiskt..Så nu sitter jag på en lånad dator, en appel som jag inte förstår ett smack utav..
Egentligen borde jag vara skitirriterad, för det ligger en massa saker i min dator som jag ville ha kvar i all evighet, men jag kan inte bli irriterad det finns absolut INGENTING jag kan göra åt saken, hatar att känna mig maktlös, va skulle de spela för någon roll om jag skrek på den sparka den spotta den kalla den fula saker.....jo inte ETT skit skulle hända, den skulle inte ens få dåligt samvete..fy pyttsan allt det dära är bara matriellt! vem vet det kanske kommer något gott ur detta? :) VI kanske skaffar oss en asfräsch dator som jag kan få vara lycklig över & älska i all evighet..eller ännu bättre om jag skulle få en egen bärbar!
jaja nu har jag sagt mitt. 

helloandgoodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback