skicka mer sms..

skicka mer sms..

finns de en härligare känsla än när mobilen piper & så står de " ett medelande mottaget" man blir ju överlycklig, & om smset kommer utan att man tagit första initaiviet så blir man ännu mer glad!
vart som helst när som helst  sitter man i skolan,  framför datorn ute & går eller på jobbet, ett sms är alltid mer än välkommen!
så ja folket,smsa mer så blir världen en lite mer härlig plats att leva i :)

Förövrigt så har jag shoppat en del och de känns underbart var iväg på stan igår med mor min,fick in en del kläder behövdes kan ja lova :) dessutom har jag beställt lite, oh älskar kläder!
och sen imorrn bär de av till edsbyn, ska bli dunderskoj!

nu ska jag forsätta mitt packande & platta håret, sovmorron imorrn & dagen börjar med dans! 
just nu är livet underbaaaart! 

love 

Kommentarer
Postat av: Johanna

så sant så sant. ett sms kan göra minst sagt göra underverk

2006-09-03 @ 18:00:22
Postat av: rebecka

Tack så mkt för din kommentar. Gillar dina texter också. Mycket viktiga och läsvärda åsikter.. Jag håller med dig, ett sms kan förgylla min dag.

Postat av: Kloka Lollo

Haha skulle vilja tillägga en sak. Sms är underbart att få, fast det är innehållet som avgör hur trevligt det egentligen är!

2006-09-04 @ 23:10:17
Postat av: Anonym

Oavsett om innehållet är trevligt eller inte så är själva signalen då man får sms som får en till stor del att bli glad :P

2006-09-05 @ 13:01:47
Postat av: Emanuel

jag kan stolt säga att jag aldrig i mitt liv skickat ett sms

2006-09-05 @ 18:58:35
URL: http://vidunerligt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback