Solglasögon & alex...

Solglasögon & alex.
Hon är sååå heeet sååå heet kan ingen svalka henne? ;)

sommaren börjar dra sig mot sitt slut, vilket suger...
Fy va drygt att börja skolan igen, det enda possetiva är att det blir höst, hösten är underbar :)
så fint ute & inte för att tala om modet då. ooh me like!
Men än så länge är det inte skola, just nu är det sommar & jag ska njuuut utav de sista!

Imorgon bär det av till Gävle där ska de cityfesta med min älskade Alexandra, det kommer bli otroligt kul dessutom fyller hon år om exakt 2 timmar & 12 min så då ska de firas med partyhattar & Partytutor ja iaf imorrn:)

Jag har dessutom kommit på att jag vill internetshoppa mera, haha det är ju jätte kul & alldeles billigt, speciellt med smink. ooh jag blir alldeles glad bara jag tänker på det!
Det absolut BÄSTA som händer när skolan börjar är att sutdibidraget börjar rulla in i kontot igen & det har ju höjts så nu ska jag utnyttja det så gott som jag bara kan för vem vet när dom bestämmer sig att sänka de igen? trots allt så är det ju val snart..

Nu ska vi fixa naglarna, sätta på ansiktsmask ,läsa tidningar , lyssna på musik & vara extremt tjejiga!
Gu vad jag älskar att vara tjej ;D

Alexandra Häggblom, tack för att du finns i mitt liv du är en ängel utan vingar! jag älskar dig & må din födelsedag bli de bästa vilket de lär bli eftersom att jag får äran att fira dig :)

Kommentarer
Postat av: allanbrallan

gööllunge! ;)

2006-08-10 @ 23:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback