abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö


egentligen är det konstigt, hur 29 så betydelselösa tecken kan bilda så starka ord och meningar. egentligen är det konstigt hur vissa människor lyckas bilda så mycket mer av dessa tecken än andra.
egentligen är det mest konstiga utav allt är att jag kan bara inte längre .
om jag kunde skulle jag bilda världens vackraste ord och meningar av de där 29 tecknen. det kan jag inte.
Ibland känns det som att jag står i ett rum fyllt med människor och jag skriker och skriker för full hals men ingen hör , eller så kanske ingen vill lyssna ? jah jag vet det dära är taget från Titanic men det känns verkligen så. tragiskt men sant..
Tiden läker verkligen inga sår den bara lär dig leva med dom så varför inte bara ta dag för dag bit för bit och låta problemen singla över en , jag menar jag kan inte stoppa regnet fall över mig men jag kan låta bli att falla ,iallfall hela vägen ner !
allt jag egentligen vill få ur mig är:

If I could turn back time
If I could find a way
to get you back
If I could reach the stars
I'd give them all to you
would you stay ?

 You left me , I died , det säger det mest .

Kommentarer
Postat av: Becca

ja, visst är det fantastiskt hur man med dessa tecken kan bilda så elaka, snälla, roliga, känslosamma,kärleksfyllda och hatfyllda meningar?

2007-07-20 @ 09:52:04
Postat av: Anonym

Waaaheyy!

2007-10-15 @ 08:58:24
Postat av: Anonym

man that's so deep, c'mon baby!

2007-10-15 @ 08:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback