Ett gott skratt förlänger livet

      Världens bäst

Jag har kommit på att jag har  stora problem! jämt när jag ska ut och shoppa så hittar jag ingenting om jag har tur så kommer jag hem med nå plagg det är inte det att det inte finns för det gör det det finns visst det, lite för mycket man blir helt snurrig så ist för att välja mellan två tre fyra plagg som jag vill ha så väljer jag inget för det för ett jobbigt beslut, men det är inte mitt värsta problem det värsta är att när jag inte är ute på jakt efter något så hittar jag något direkt och se där då har man minssan nada med pengar usch jag måste lösa detta det funkar inte. tur att jag har beställt en massa vårkläder så jag behöver inte oroa mej på någon månad iaf.

Om ni undrar vem som är på bilden så är det dära Clara världensbästaclaranorström! en underbar flicka älskar henne mer än ord kan beskriva hon ger mig så mycket glädje här i livet tack clara!

Näe nu ska jag gå och sola, vi har köpt ett solariumkort så vi får sola hur mycket vi vill i ett halvår :)


Kommentarer
Postat av: viccan

HEY!;)
nu är jag inne i tid för en gångs skull..
jag har skaffat en blogg jue;):P
TOSSEN!

Postat av: mamma :P haha

Snygg brud på kortet. Vem modellar hon för?

Jag är så lymlarns vidrigt trött, å nu väntar jag på ett sms från dej.....

bye babe

2006-03-01 @ 17:07:04
URL: http://clarasegna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback