Ett kärleksbrev

Gott & blandat

¬ Everyone says, "You just gotta let it go"

En sak man aldrig kommer kunna förstå sig på är livet, det är livet som får dig att andas men ändå att tappa luften det är livet som orskar ditt hjärta så mycket smärta men ändå fyller den det med så mycket lycka de är livet  som får dig att att störta men som är luften under dina vingar osv  jag kan hålla på i en evighet men det tänker jag inge göra för jag tror ni förstår poängen.  
Det bara är så man kan inte förstå sig på riktig glädje om man inte stött på sorg!

Imorrn blire hemfärd ska bli ljuvligt att komma hem sen så verkar det som att det blir avfärd till fjällen där jag får mysa med alex och bara prata om allt mellan himmel och jord och sen ska vi faktsiskt vara isprinsessor för det är vi bra på jag och alex vi är ett omakapar men vi älskar varandra ändå för hon ger så mycket glädje till mig och jag, ja jag hjälper henne att bli smartare :) (fast hon går natur) så ligger läget till för några dagar ska vi leva lyckligt. 

Isprinsessantossa
Isprinsessanalex

Kommentarer
Postat av: Miriam

Hej lilla Tossungen. Ja men ta o skicka hit dig i ett paket då!... Du o Becky är två små djur ni måste ringa mig!

Postat av: alex

åh vad glad jag blir när jag läser, du är så BRA tossa! och käära nån vad vi ska bli isprinsessor, vi ska bli bäst ;) PUUSS

2006-02-21 @ 17:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback