grattis mamma

To be or not to be
sa hamlet en gång i tiden , mycket klok människa måste jag medge.
frågan är om man lever upp till det

Idag har det vart en händelserik dag min mor fyller nämligen år , 39 hela år ! ojoj
ung mor man har , hon var ung när hon fick mig men ännu yngre när hon fick min bror
hon var 17 när hon blev gravid med min bror men hon hann bli 18 när hon födde honom, sedan vid 22 fick hon mej :)

kom och tänka på att det är lite små läskigt att veta att man varit sådär jätte liten och att jag faktiskt en gång i tiden har varit i min mors mage ,("hur i allsin dar fick jag plats där" ) den delen utav livet är något jag inte kommer kunna förstå , hur Gud är så vis , helt otroligt !det är rätt så tufft när man tänker efter ,

egentligen ska man inte klaga så mycket som man gör för det finns faktiskt folk som har det mycket mycket värre än vad jag har men ändå så finns det så mycket gnäll i mitt liv , jag menar en del barn har aldrig ens fått en kram utav sin mor eller far ! (fy va hemskt!, med stora bokstäver) ingen kärlek ingenting , medans andra lever utan pengar, varje dag är en kamp för dom och här sitter jag tillgång till internet kläder lever i ett fint hus har pengar så att det räcker kan resa och får en massa kärlek ja jag får stort sett allt jag behöver ha och mycket mer . man skämms när man tänker på det .
undra vad man lever helst med antigen utan pengar man får allt man pekar på, lever i glamour och lyx men får aldrig någon kärlek , eller att man lever i någon gränd någonstans knappt pengar till ett kilo potatis, varje dag är den samma mat ,har bara få enstakna plagg och om man har tur är dom hela men man får all kärlek i världen! jag tror jag hade valt fattigdom med en värld full utav kärlek
min mamma säger alltid "vad spelar det för roll om du har all rikedom i världen men har förlorat ditt hjärta"  mycket klok kvinna. 

Jag älskar min mamma otroligt mycket , hon har alltid funnits där ställt upp för mig och gett mig kärlek i överflöd en underbar människa you are simply the best! så GRATTIS må detta bli ett underbart år du förtjänar mer än så !

näe färdigt skrivet för idag..ska nog ta mej en liten tårtbit nu heh

dina ögon kan krossa min värld som stenar mot glas det är varning för ras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback