Hemfärd

Hemfärd

Idag alldeles snart om bara tre och en halvtimma så åker jag hem :) det ska bli otroligt rooooligt att få komma hem inga ord kan beskriva hur det känns! samtidigt så kommer jag att sakna mamma men det dröjer inte länge till innan hon kommer :)

Brevid mig så sitter min bror och spelar nå spel som heter egae of empiers (stavas det så?!) verkar som att han har fastnat för det dära för han spelar det ganska mycket det ser inte speciellt kul ut men vad vet jag? :)  och ute i vardagsrummet så sitter mina småsyskon och ser på Mulan, vilket är en väldigt rolig film så dom förstår jag mig på! jag själv sitter och fördriver tiden men nu har jag nog gjort det tillräckligt. Nu så ska jag upp fixa det sista och sen kommer Chauffören om en timma prick!

Take care.

Kommentarer
Postat av: alex

age of empires tossa, och det är faktiskt skoj ;D NU ÄR DU HEMMA OCH JAG ÄR GLADARE ÄN EN GULDFISK! (om dom nu är skitans glada) för snaart så kommer du till Edsbyn och ska vara med MIG :D OOOLALA! maassa kärlek från mig!

2006-02-22 @ 21:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback