now and then

Nu har man kommit tillbaka ifrån Jordanien , resan har varit mer än underbar =)
har hunnit se döda havet , en stad som heter Petra , gjort en massa skoj!  klippt och gjort slingor har man också , dom har riktigt bra frisörer där . Jordanien är som Usa man kan tro att man är i hollywood på riktigt !
man kan shoppa nästan dygnet runt , ett riktigt nattliv är det där , ooh det gillar jag , en del shoppning blev det iaf det kan jag lova ! men allt är riktigt dyrt i jordanien tur att man har en mamma som försörjer en ;) 
flyget skulle gå 8 på morgonen därifrån men vi var tvungen att vara på flygplatsen klockan 6 så det menas att vi lär vakna klockan halv fem för att åka halv sex , iaf så kommer min mamma springande in i mitt hotellrum och försöker väcka mig , och när hon äntligen har lyckats (efter alla tappra försök) så är hon i full stress och säger "nu har vi försovit oss bilen kommer om en halvtimma och hämtar upp oss" jag kastar mig upp ur sängen , mycket ovanligt för att vara jag :b tvättar av mig, klär på mig ska precis börja platta håret så tittar jag på klockan och gissa vad den var? joo klockan är TVÅ ! gissa om jag blev irriterad , jag hade bara sovit en timma vid det laget. aja bara lägga sig ner igen och försöka somna om inget mer man kan göra åt saken , att bråka och skrika leder ju inge vart =)

förövrigt sitter jag här och fryser usch jag fryser alltid det kan vara 32 plus grader och jag kan sitta och skaka häcken av mig (inte bokstavligt ;) inge vidare roligt :) sen så  är jag otroligt trött eftersom att jag bara sov lite mer än tre timmar inatt men jag kan inte sova har för mycket att tänka på.  
ska upp och se på Family guy och skratta av mig lite , kanske att jag somnar till det ? vem vet..
satt just och tänkte på vilket det mest använda ordet är och det är ju faktiskt just ordet OCH, hur många gånger skriver man inte eller säger man inte ordet "och" jaa det kan man undra kolla bara på min text och se hur många gånger jag användt det.

inget djupt idag skönt att bara få skriva av sig..
näe nu ska jag faktiskt ta min clementin upp och se på family guy!

Imorgon är en ny dag allt börjar om från början .


Kommentarer
Postat av: Malin

Vet du då Tossifnoss? KOM HEM! :D

2006-02-06 @ 12:12:35
Postat av: Mia

Jordanien lät inte som nån höjdare tills du beskrev de med jämförelsen (hollywood).. Min första tanken var massa jord. Man ska inte ha massa fördommar!

2006-02-07 @ 17:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback