SEGER!

SEGER!
 SEGERN ÄR VÅÅÅÅÅÅR !
underbart sköööönt , spännande match dom gav oss :)
jag kan inte ens föreställa mej hur dom känner sig , jag menar om jag är så glad som inte ens är med i laget undra hur mycket glädje dom har i sig :) dom har vunnit & gjort sitt land stolta!! vilken ära . inatt kan sverige sova med ett leende på läpparna!
så GRATTIS ni var mer än värda detta !
Efter matchen så vart det en god seger middag åt oss tappra tittare ;D 

imorgon så blire att träffa jordensbästarebeckaehlin som jag inte sett på 8 månader som förövrigt är väldigt grovt!
men nu så blire sova för mig har så otroligt ont i min hals men jag har iaf ingen skola imorrn , nååågot skönt!


Kommentarer
Postat av: Carro

Du är väl minst lika duktig på att skriva Tossen :) Tack för komentaren! Hoppas allt är bra med dig och att livet flyter på. Våra minnen ska aldrig glömas! Puss

2006-02-27 @ 12:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback