Moulin Rouge.

Moulin Rouge.

Är inte det världens bästa film?, man kan inte tröttna på den allt är så underbart gjort!
varje gång så hittar man något nytt som man inte upptäckt.
Och inte för att tala om musiken, ooh jag får rysningar bara jag tänker på det!

Har kommit på att jag måste ha en kille som kan sjunga, eller ja kommit och kommit på det har ju varit ett måste för mig så länge jag kan minnas men nu på senaste har det blivit mer solklart att det måste vara så, inte att han måste leva på sin sångröst utan att han kan sjunga spela något instrument gärna piano eller gittar helst gittar, så kan han sjunga för mig och ja kan känna mig trygg, jag vill vara trygg i hans sångröst.
tänk att man sitter ute på någon klippa vid havet vid solnedgången med en filt runtom och han spelar gittar och sjunger, kan livet bli mer lyckligt då just i den stunden?

Näe nu ska jag ta och äta något sen åka till bella.

One day I'll fly away
Leave all this to yesterday
Why live life from dream to dream?
And dread the day
when dreaming
ends


Kommentarer
Postat av: lilla jo

hmmm, faktiskt aldrig sett? Men hört av flera att den skall va bra, så den ligger väl farligt till i "se snart" zonen. Har du den?

jo.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback