You can't say no to me..

You can't say no to me..

jag vet varken ut eller in längre, är såå otroligt irriterad, lessen, arg, besviken på att jag förlorade jobbet på subway, men mest utav allt så är jag irriterad på mig själv.
jag kunde ha fått ett jobb på ett bra café behövde bara jobba tre veckor under sommaren och då hade jag tjänat in så jag skulle klara mig under sommaren!
Men min chef på subway lovade mig att jag skulle få jobba där under hela sommren så jag tackade nej till det andra så DUM som JAG var!
men hur skulle jag veta att min chef var ett psyko?
Han var invandrare (visserligen att jag också är det, men jag kan flytande svenska) kunde inte alls bra svenska, lyssnade bara på sig själv, skulle bråka och ha sig hela tiden var jämt irriterad och utbränd!
Gasch jag vill ha pengar, någon som vill skänka?

Man får ta detta som en läxa och jag får försöka se det från det ljusa sida, om det nu finns någon?
aja nu har jag skrivit av mig lite, ett + är att mamma har kommit hem, hon har ju iofs varit hemma i en & halv vecka nu :)

over and out

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vännen! Nja, jo den där gurkhistorien var nog rätt bra, tror jag? Men inget "mirakel" direkt =) Får se hur den funka för Melvin sen...? Klart vi måste göra nåt snart! Vi som bor så nära å allt. Fast det har förstås varit Europakonferensen precis, och innan det var ja ju i Göteborg så, hmmm... Kan ju va en orsak till att de va ett tag sen vi sågs =) Men tack för din Melon Malin förresten! Det var den godaste drinken från den juicebaren, och med mest kärlek ;-) Keep up the good work (Och med det menar jag, att vara mys-goa Atoossa som bara du kan!) Så ses vi snart!

Love, jo.

Postat av: G

det är ju khale soheila =) tror inte att du känner igen mig atoosa,

2007-05-13 @ 18:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback