Hon den dära andy & jag.

Hon den dära andy & jag. 
Det här det är kärlek.

Vad tiden går fort jag hinner verkligen inte med.
Men det känns bra ändå på något knepigt vis.
Inväntar sommaren med en stor glädje!
men först våren!
och såklart så kommer dom hära vårkänslorna, jämt! usch va jobbigt..
det är verkligen något magiskt med våren.

Idag när jag satt på bussen så tänkte jag på vad olika vi alla människor är
lite smått  kul sådär att kolla på alla, ingen är som någon annan varje människa är unik!
tur att folk är så olika tänk va tråkigt det vore om alla var exakt likadana.
vilken fantasi Gud har :)

Here comes the sun, do do do do
Here comes the sun, and I say
It's all right
Little darling
It's been a long cold lonely winter
Little darling
It feels like years since it's been here


Kommentarer
Postat av: aleex

toossa! kom till mig! :D

2006-03-31 @ 14:25:16
Postat av: mikeé

yeah. god is great...

Postat av: Miriam

Jag får aldrig vårkänslor.

2006-04-05 @ 11:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback