Jordens bästa syster!

systeryster.

Jah nu har man gått och blivit förkyld , usch säger jag bara! hatar att vara sjuk men å andra sidan vem gör inte det ? :)
denna vecka har allt blivit fel tänk va onödigt att man ska ha sånna veckor! men man måste väl kanske det för att uppskatta dom braiga veckorna ?
 så dom veckorna är nog inte så onödiga iallfall , men man ska inte ha för mycket utav dom!

Just nu har jag varit och solat alldeles skönt nu är jag brun! ja iaf hyffsat brun.. sen så vare det dära gymkortet som jag inte har riktigt hunnit ta tag i, är less på mig själv nu måste jag sluta vara så lat ska skaffa mitt gymkort köpa körlektioner & sen ska jag hinna med något annat kul innan måndagen kommer ! det låter hur bra som helst! japp det gör de

En sak har jag faktiskt gjort , nu har jag fixat så att mina kläder kommer om en vecka, dom är jätte sen (tycker jag)  men jag blev lite sur & sa åt dom att skicka dom nu alldeles på en gång ( misstolka mej inte jag lät inte nå arg) dom svarade jätte glatt och sa "visst självklart dom kommer om en vecka" okej dom var ändå skickade till de datumet , jag är nog inte så cool.
sug.

Om någon timma så kommer världensbästamamma hem och hälsar på , men hon blir bara här i en vecka men det blir alldeles bra för en vecka är ju bättre än ingen vecka alls!,
jag har saknat henne fööör mycket nu.
 har kommit på att jag är nog en mammagris! men det står jag upp för , min mamma är jordens bästa , på riktigt! så tycker säkert 95% utav Svergies Befolkning om sin mamma men det är sant allas mammor är bäst för just DU kunna ju inte få någon bättre mamma för just DIG.

nu tänker jag avsluta detta inlägg med ett tack till Clara för skjutsen intill skolan imorse . älskar att brumma med dig , i din raggarbil!
bruum bruuum

Kommentarer
Postat av: Tha Player

underbart atoossa.. gråtfärdig, hehe :P
du är skön toossa.. få komma upp snart så jag få träffa dig

2006-03-01 @ 23:06:49
Postat av: Karin Sundström

Hej Tossa! Roligt att läsa din blogg. Vi saknar dig här i Kurdistan, det är inte detsamma utan vara filmkvällar och besök på skönhetssalonger! (Fast asiktsmasker var de inge vidare på......)Jo du, har du lämnat paketet till Bella? Emelie kommer til Uppsala nästa vecka så det skulle va bra om hon fick det (annars kanske du kan ge det till syrran Cornelia i 9:an) Hälsa familjen, vi saknar dem redan här!! Kram från Karin

2006-03-03 @ 09:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback