Seth choen & jag en vacker sommardag!

Seth choen & jag en vacker sommardag!

Jag dör, finner inga ord! räcker ordet mums?!
Är det verkligen tillåtet att vara sådär nördigt snygg..
han borde få bära en varningsskylt.
jag säger som Miriam " jag önskar att man kunde gå in på mcdonalds och beställa en Adam brody med socker på"
Jo jag gillar att dagdrömma livet blir helt enkelt så mycket lättare då!
Dragdrömmning är din tid för dig själv ingen annan vet vad som flödar eller hur långt du går!
grrrr

en dag så ska jag se han, en dag då jag siktar mot stjärnorna.
Inte idag inte heller imorgon men en vacker dag..
 tills vidare lever jag på mina drömmar..

Förlora aldrig din dröm då har du förlorat allt, människor kan såra dig göra dig arg förbannad irriterad & frustrerad ja en människa kan skada dig som ingen annan men den kan aldrig ta dina drömmar eller din själ..


imorgon är det ingen vanlig dag utan det är min dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem säger att man måste vara som alla andra? Man kanske inte har dem för att "flasha"...och dessutom så är solljuset på vintern jobbigare än på sommaren... "våga göra det du vill och inte bara det du tror att andra förväntar sig av dig"

2006-03-21 @ 22:45:26
Postat av: Atoossa

Anonym: Om du tror att det var de jag siktade på så har du inte förstått innebörden med mitt blogginlägg. men så du tror att folk förväntar sig att man ska komma med solglasögon i minus 10 grader? jag vet inte hur det är med dig men jag tycker bara inte att vinter och solglasögon går ihop men vi alla människor är olika det är de som gör världen så kul att leva i :)

2006-03-22 @ 12:18:16
Postat av: Micke

Haha...
Våga skriv inn ditt namn "annonym". Dessutom ere inte nåt fel me att labba runt me solglasögon på vintern.
Men erkänn att d kan bli lite konsti.
kanske ha solglasögon när det regnar så du inte får vatten på dina precious eyes...

GRATTIS TOSSA:D :D :D

Måste dina dagar bli många.

Love mike

Postat av: Lolita :P

Grattis hjärtat på födelsedagen! Haha jag hoppas att jag stod för det mer orginella inslaget idag på din födelsedag, och att du blev lite skrämd:D Jag sa ju att jag skulle komma ihåg dej, för man glömmer inte de som man älskar. Inom parentes: du är en av de människor som jag älskar! pussar från din "Lolita"

2006-03-22 @ 20:58:24
Postat av: Miriam

Grattis djuret. Men du måste lära dig att citera rätt. Förlåt men jag läser journalistik jag är "yrkesskadad" Jag skrev så om Jake Gyllenhaal inte Adam Brody. Visst han är också söt. Men inte lika söt som Jake. Det är ju aslångt till du blir arton år. Åhhhhh väx upp! Kyss

2006-03-24 @ 20:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback