Soft Ice Drink

Soft Ice Drink

Igår vare myspys Pauline var på besök vi gick till Ica köpte oss grönsaker & dipp sedan ingredineser
till soft ice drink , otroligt gott var det :)
sen så vart lite solning så lite brun är man nu iallfall!

Det är kul hur saker & ting förändras med tiden, man är verkligen inte den man var
för ett år sen. man utvecklas hela tiden, det är lite små läskigt.
Man saknar dom gamla tiderna men man kan inte leva i
dåtiden det är här & nu man lever.
Allting är som det var förut men ingenting är som det ska.

Väldans trött på vintern är man också, uuusch! jag tror inte jag är ensam om det.
vill ha sommar & sol, sena utekvällar , en kjol med bara ett linne över , bruna ben, håret i en slarvig toffs & det bästa av allt solglasögon!
ooh ge mig...

Jag har allt jag vill ha det är klart jag mår bra, som jag sa när du ringde idag
jag
  ljuger så bra!

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Klart man vill ha sommar och solglajjer nu..man orkar ju inte med det här himla regnet/snön/kylan mer ju..bläää;)!

Postat av: Micke

Sommaren kommer, tålamod är allt som krävs.
Njuta av varje dag man har, och inte bara drömma sig bort:p

Chill out/mIke

2006-03-29 @ 01:29:07
URL: http://mrkolflaath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback