Världensbästa Natalie

Världensbästa Natalie
 Hejdundrandehelg måste jag medge , i fredags vart det en sväng förbi kyrkan träffade folk & umgicks sen igår så klippte jag en kompis sedan for vi vidare till en annan kompis där så kikade vi på melodifestivalen & på en film (cinderella man) den va otroligt bra! idag så vart de kika på innebandy & lekte med underbaraste Natalie. Sen så var Clara & jag ute  & brummade i hennes raggarbil sen så kom hon förbi här en sväng & myste.

Nu sitter man här & kan bara inte sova , är nog överpigg eller något för inatt så sov jag knappt något, hostade hela natten & när jag väl hade somnat så ringde min mobil så tog de ett tag till att somna om igen & då precis kommer plogbilen efter ett par till tappra försök så ringer mobilen igen klockan 6 tror jag den var då.
usch vilken natt ni! men man måste väl få känna att man lever :) jajemen

Always look on the brigthside of life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback