Beloved mother.

Beloved mother.
Mamma du

Lyssnar när jag behöver prata
Pratar när jag behöver råd
Stöttar när jag behöver stöd
Hjälper när jag behöver hjälp.
detta är bara en liten del utav allt gott du gör på denna jord mot mig & mot andra!
Att inte kunna vara vid din sida nu såhär på morsdag gör ont, men jag känner din kärlek fast jag nästan är på andra sidan jordklotet.
Du är den bästa mamman man kan tänka sig!
Du är värd allt på denna jord, du ska veta att jag ser upp till dig & att du är min bästa vän.
Jag kommer alltid att vara en del av dig & du av mig, kan inte klara mig utan dig det är på grund utav dig som jag orkar gå igenom varje dag att jag vet att du finns där vid min sida ,fastän du är så långt borta
du är så nära men ändå så långt bort.
 I Could bear to lose you.
Jag älskar dig, Grattis på din välförtjänta dag :)

Kommentarer
Postat av: johanna

hej habibi!
ser ut som vi blir sambooz i höst...? Vad och hur nu detta blir av får framtiden utvisa...

love, jo.

Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback