Himlens drottning

Himlens drottning

Ibland så vill man att livet ska vara som i en film, man behöver inte oroa sig för deär någon annan som avslutar de sista kapitlet, allt kommer bli bra, avslutningen kommer vara fin & helt underbar :)
ja alla filmer slutar ju tyvärr inte bra men majoriteten gör de iaf!
Men nu är inte livet en film utan det är verklighet så man får bara ta tag i de & göra de bästa utav de, man lever ju bara en gång & för de mesta så lär man sig bäst utav sina egna misstag!

yepp min dag har varit alldelse slapp hitills var till örebro igår ett gäng kom hem inatt någon gång,så nu strax så ska jag till Viktoria mysa till de dära innan resten utav gänget kommer då blire schlager kväll! :D  håller tummarna för Carola, näe nu ska jag lyssna på i'm from barcelona-wer'e from Barcelona & göra mig iordning.
 
Dagens onödiga fakta!
:
Idag så har Tobias Pettersson tänder blivit borstade, hans skägg är trimmad & sen gav han polisongerna en omgång!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

tossa, jag känner mig verkligen hedrad :)

2006-05-22 @ 13:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback