Mamma <3

Mamma <3

Mamma & jag , är vi inte lika? :)

Idag så kom jag på att jag saknar min mor otroligt mycket, nu var de bra längesen man träffade henne, det mest sorgliga är att man inte kan:
pussa på henne så mycket att hon blir irriterad eller sitta & prata med henne hela natten fast hon försöker att sova, att inte kunna krama om henne, gråta ut hos henne vara nära henne, att inte kunna känna hennes doft inte höra hennes röst, att jag inte kan bråka med henne, skrika & vara allmänt sur men sedan blir vän med henne igen & vi är bättre kompisar än vad vi var innan, att jag inte kan shoppa med henne.
Men jag är nog mest besviken på mig själv att jag inte uppskattade henne när hon var i närheten när jag kunde göra allt det hära, nu uppsakttar jag henne jag tar inte henne för givet som jag en gång gjorde som jag nu ångrar djupt & innerligt fast man ska inte gråta över spillt mjölk du kan inte göra de du har gjort ogjord men du kan förbättra det, tex börja med att torka upp mjölken!
allt jag vill säga är egentligen är att jag älskar dig Soheila Fors du är mitt allt jag älskar dig mer & mer för varje dag utan dig så kan jag inte andas!



Kommentarer
Postat av: Miriam

Awww din mami e så fin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback