sommar & sol

sommar & sol

nu är det sommar, ja ialllafall näst in till :) jag vet inte om jag ska vara glad åt att de närmar sig sommarlov eller mer besvärad?
Visst ska de bli skönt med sommarlov slippa tänka på skolan & allt vad de har med sig i bagaet.
men ligger så mycket efter i skolan plus att alla 87:or tar studenten & det innebär två år i plåga ännu mer plåga än vad skolan redan ger en!
usch jag har kommit på att jag är en rätt gnällig människa utav mig, men någon måste ju vara det också!
annars så rullar livet på som vanligt, har börjat jobba på subway vilket är stressigt & jobbigt men men , va gör man inte för pengar? det är sjukt egentligen hur långt man kan gå för pengar. okej nu lät det som att jag har världens sämsta jobb,  eller som att jag vore värsta yrkeserfaren, vilket jag verkligen inte är!
 men jag har faktiskt ett helt okej jobb  så länge chefen har vaknat på rätt sida :)
nu ska jag gå & vara ltie mer social mot mitt husdjur miriam som bär ett par honey trosor på sig! verkligen skit hett, nu vill du allt se vem de är jag pratar om vaa?!
ciaao .

Kommentarer
Postat av: Miriam

Haha ditt djur

2006-05-11 @ 11:51:28
Postat av: Mikee

Du värkar va lite stressad..Relax;) Igot everything under control..

2006-05-15 @ 19:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback