frågetecknet vill bli en punkt.

frågetecknet vill bli en punkt.


Ibland säger en bild mer än tusen ord, i detta läge var de så.

Finns de något värre än att känna sig förvirrad på en person?
Man vet varken ut eller in med den allt går efter dens "regler"
Det gör så ont att få en förhoppning som släcks lika snabbt som den tändes.
Jag räds för att säga, jag fruktar för att komma för nära ,jag kvävs om jag kommer för långt bort, du håller mig på en stäckbräda, du  kan leka med mina känslor upp & ner hur du vill utan att du ens vet om det jag antar att jag bara har mig att skylla på den delen.
Ibland vill jag bara se dig rakt i ögonen berätta för dig om alla mina känslor, men jag vet att de bästa är att vänta, tålamod är allt jag behöver.
För just nu måste jag laga mig & dig pusselbit för pusselbit, vi är långt ifrån färdig med vårat pussel, men en del saker får ta längre tid än andra & detta är värt tid, all tid i världen & i slutändan så kommer allt att ändå  bli bra, man får bara blicka frammåt & våga drömma stort, tro på ett vi.
för det har aldrig någonsin kännts mera rätt.
snälla våga öppna nya dörrar våga börja känna & våga ta på dina känslor, tryck inte ner dom utan låt dom få blomma ut det kanske leder till något gott?
Men oavsett allt, så tror jag på dig

Inside out, upside-down twisting beside myself,
Stop that now you’re as close as it gets without touching me,
Oh now don’t make it harder than it already is,
I feel a weakness coming on.
It’s not meant to be like this, not what I planned at all,
I don’t want to feel like this,
No it’s not meant to be like this, it’s just what I don’t need,
Why make me feel like this, it’s definitely all your fault.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen :)! Förlåt att jag varit så seg att svara, jag har varit helt slut efter skolan och all pendling den här veckan, plus att datorn kollapsat av en trojan haha... dålig kombination! Nä, jag tror faktiskt aldrig vi har träffats? Har du varit mycket i Edsbyn? Lite kul med bilden ovan, jag hade den som plansch på min sovrumsdörr i flera år! Söt :

2007-01-27 @ 16:53:40
Postat av: m

life is hard, cause if it was easy it wouldn't be a challenge...
and if we didn't have challenge we wouldn't grow...
and if we wouldn't grow, we would die...

tossa jag tror på dig...
du är en underbar människa och jag önskar dig allt gott, särskild att du lyckas!

kämpa vidare, bit för bit :)

love/m

Postat av: Charlotte

Atossa! Tack för att du är så go, det är såå lätt att prata med dig! Du är som ett änglabarn, ditt hår, ditt leende, ditt solsken!
Blessss you for all!

Vi alla uppskattar dig.

2007-02-11 @ 15:53:34
URL: http://mythoughtscharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback