abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö




image126

A b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z  å ä ö
egentligen är det konstigt, hur 29 så betydelselösa tecken kan bilda så starka ord och meningar. egentligen är det konstigt hur vissa människor lyckas bilda så mycket mer av dessa tecken än andra.
egentligen det mest konstiga utav allt är att jag bara inte kan längre,.
om jag kunde, tro mig,  skulle jag bilda världens vackraste ord och meningar av de där 29 tecknen & ge dom till dig  men,.
 det kan jag inte.
Tomheten har tagit över.
Det är inte så att mina tankar har försvunnit & jag har ingenting att ge, det är mer att det är förbjudet, förbjudet att komma dig nära, för nära, förbjudet att behöva dig, förbjudet att bli beroende utav dig.
Åh jag visste det, ja visste det så väl, för du är som en drog, man kan inte få nog utav dig, du kommer som en tjuv om natten tar de bästa ur mig & försvinner utan att jag ens fick se en glimt utav ditt ansikte.
Men kanske så gömmer du ditt ansikte för att skydda mig?
vad vet jag, du verkar ju knappt veta.
Men tanken kändes bra..

← please try to survive

Kommentarer
Postat av: Clara

Bra du är på att skriva, vet du de?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback