and i don't know what to about it

image142

Ibland så måste man våga misslyckas för att kunna lyckas
&
 dessutom så har man ingenting att förlora så länge man inte har vunnit, för när man har lyckats & vunnit det är då man har något att sätta på spel!



om bara 2 timmar &  tre minuter kommer Linda & ska föda mig med kärlek,
åh jag längtar så tills vi ska
ANDAS uppsala tillsammans! :)

We are just shadows
Crawling through this micro alley
But I am hungry for your love
And I am starving for a better time
But that?s all we got here
That?s all we know
That?s all we?ve become
Our recognition


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tänkte eftersom att jag har sett dig så mycket i carros pixbox :) Hehe jorå.. jag kommer till Edsbyn då och då, tyvärr inte ofta men... Jag kommer i helgen iallafall :) Hur kul som helst! Är du där då? Kram

Postat av: m

man har väl alltid något att fölora, tror man i alla fall själv, eller?
misslyckas man så tappar man modet, fölorar man tappar man hoppet, bränner man sig för ofta på fingrarna så vill man till slut inte ha känslor kvar.
Men sen vinner man aldrig om man inte satsar något. Konsten är att veta när man ska satsa, när man ska våga, när tiden är mogen, när tillfället är där...
tror du kommer vinna och lyckas tossa.
"vi är de som fölorar men skrattar ändå"
nu har jag vunnit tossa, och jag tackar dig för alla visdomsord och uppmuntran du har gett mig.
Du är en sann vän, där vinner du allt!
Love /m

2007-05-16 @ 03:12:23
URL: http://mrkolflaath.blogg.se
Postat av: Jenny

hehe ;) nej jag tror inte det blir nått.. har ej leg :( puss & kram :D

2007-05-18 @ 09:14:58
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha jaa ni hann ju ANDAS mycket Uppsala, innan åkte tillbaka till byn igen ;) hahah puss på dig skitunge

2007-05-18 @ 21:40:01
URL: http://suckanelf.blogg.se
Postat av: Lindsay

haha, jag födde dig med kärlek där va;) vilken onsdag..haha<3

2007-05-21 @ 10:37:49
URL: http://www.lindalamborghini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback