frågor


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 

MUMS
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
ehh?
Vad åt du senast?
potatismos
Har du fått någon komplimang idag?
jaa, faktiskt
Har du varit med i en rättegång?
nej och jag planerar inte att vara med i en heller
Är du polare med grannarna?
jaa hahaha
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, persiska, k urdiska, lite arabiska
Vilka länder har du bott i?
sverige & iran
Senaste piercingen?
i näsan som har åkt ur för längesedan
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
idag påväg till tåget
Gay?
nej men bara med dig är det helt okey
Har du däckat/spytt för att du druckit?
...
Har du något husdjur?
ja jag har en tiger i sängen hahaha
Har du täckt någons hus med toapapper?
självklart , gör det varje helg
Har du varit på stranden?
ååå jaaa
Minns du dina/din musiklärares namn? 
haha japp, BENGT!
Hur bra är din syn? 
ganska så sämst ganska så lagom 
Har du varit på ett party? 
vardag som fest!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
dum fråga
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
inte konstigt
Har du varit utomlands?
mums jaa
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
ööhh
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
hahah vilket skämt
Var är dina syskon just nu?
utomlands, malmö & gävle!
Vad var den senaste drömmen som du minns?
jag drömde om mattias haha så träffa jag honom idag, jag trodde seriöst att han hade dött men icke sa nicke
Vem ringde dig senast?
det du
Vilken tid gick du upp imorse? 
09:00 försov mig, typiskt.
Vad ska du göra i helgen?
leka i gävle, så jobbar vi!
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"ligger & kikar på tv med tigern. Sommnar när John blund slåt mig. Kriga? lägg dig istället :-)"
När var du riktigt sjuk senast?
humm, minns inte
När såg du en kändis senast? Vem var det?
look at me, uhuhuhu
Vad finns i din bakficka?
nada
Har du färglinser?
Jag hade blåa men dom är ej användbara längre, hähä
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
vaknade av att sara & kalle hade spelat in ett röstmedelande.
Vad är det fösta du gör på morgonen?
snosar i en kvart, typ
Vad ska du göra efter det här?
prata i telefon, sedan sooova! MUMS!


Bäst idag, Issa berätta om när hon var på krogen sist så hade en kille kommit fram till henne såhär löd deras konversation
Han - jag jobbar som låssmed!
Issa  - jaha och?
Han - det är inte många som gör det här i uppsala
Issa - mmm
Han - jag är 22!
Issa - whatever.
Han - men om du ändrar dig så finns jag här onsdag fredag & lördag varje vecka!

snacka om nolifer hahahaha!

Kommentarer
Postat av: isabella

HAHAHAHAA, ååh jag hade glömt det hahah as skön kille

2007-11-10 @ 20:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback