Hold on, honey please don't let me go

image130

Förlåt
jag är bara som du
Förlåt jag är lika svag som du
Förlåt det var aldrig meningen att det skulle sluta såhär
Förlåt jag är bara en människa


Att inte känna igen sig själv i vissa situationer att försöka välja förståendet för känslorna, är inte det jobbigaste som finns så säg?



Idag blire iaf att åka till Gävle få komma bort lite & rensa tankarna så som många gånger förr!
Dessutom så har jag dans om cirka en timme &  30 minuter då ska jag leva, för jag känner mig ALDRIG mer levande som när jag dansar.

Du vet hur allt ska bli nu, allt är sagt, luften är ren
Allting blir precis som man förväntar sig
Du är ett glashus, och jag är en sten
Men det är du som försöker se igenom mig


du var allt mer än bara vacker ↔

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback