Jag kommer alltid att göra mitt bästa


image132

det har varit en givande helg, mycket uppskattat från mitt håll, ibland så behöver man en sån här alldeles lugn helg för att starta om batterierna bara ta de lungt reflektera & prata ur sig, så värt!
bra nog mysigt har det vari också, igår så tog vi en tripp ner till stan jag & michelle mötte upp anders & jessica så gick vi omkring köpte jordgubbar, handlade in för kvällen gick hem till anders & jessica lagade mums mat sedan laddade vi upp för eurovision, efter de tände vi lite rökelse & ljus satt & myste pratade ut om allt & ingenting, runt halv tre snåret bestämmde jag & michelle oss för att börja vandra hemmåt, vi tog en extra omväg, satt oss vid ett par gungor kollade upp mot skyn & bara var, det var underbart gick in runt kvart över fyra, la oss i sängen sommnade halv fem, en halvtimme senare blir jag väckt utav en pojk vid namnet Christoffer Karlsson
how nice.
ännu mer babbel vart det där, minns inte vad jag sa knappt vad han sa eller ja rättare sagt sjöng.
men alla älskar ju att bli väckt mitt i natten vaa?

nuså ringde alex hon & tisen ska hit till gävle en sväng

vilket tråkigt inlägg.. blääääääää

Men tack michaa för en alldeles underbar helg
&
Anders & Jessica!

man ska ta vara på dom få fina stunderna här i livet för oftaste är det som som betyder


Kommentarer
Postat av: G

men gud... är inte du Khale Soheilas dotter?

2007-05-13 @ 17:49:55
Postat av: Michelle

Tack så mycket själv för en jätte mysig helg atoossa! Behövdes kan jag lova :)

2007-05-13 @ 18:17:53
Postat av: Gilli

Hej Atosa! jag tror visst att det är du, men jag tror inte att du känner igen mig, jag blev glad när jag såg khale soheila på bild och även dig, det var ju så länge sedan. Du får ta och hälsa hon så mycket från mig och ge hon en varm och go kram! Säg att det är gilli(gelareh) från västerås..hoppas bara att hon inte har glömt mig. Ha det bra, kram! /Gilli

2007-05-13 @ 20:03:34
Postat av: Gilli

Hej Atosa! jag tror visst att det är du, men jag tror inte att du känner igen mig, jag blev glad när jag såg khale soheila på bild och även dig, det var ju så länge sedan. Du får ta och hälsa hon så mycket från mig och ge hon en varm och go kram! Säg att det är gilli(gelareh) från västerås..hoppas bara att hon inte har glömt mig. Ha det bra, kram! /Gilli

2007-05-13 @ 20:03:55
Postat av: Gilli

Ps. Om du vill höra av dig, så kan du adda mig på [email protected]

2007-05-13 @ 20:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback