Tre minuter = 180 sekunder



image128
'
på tre minuter övergick du från himmel till helvete
på tre minuter övergick du från godhet till ondska
på tre minuter övergick du från charmig till en fjant
på tre minuter övergick du från kärlek till hat

du lyckades rasa ner allt på tre ynkliga minuter, det som du har byggt upp för mig under en mycket längre process!
hur kunde detta ske? åh jag om jag bara kunde ha stoppat dom dära tre minuterna..

Min största rädsla ska jag aldrig avslöja för dig



Usch vilken skitdag, har fått i mig ca 3 timmar sömn inatt, varför ska alla tankar välja att komma fram när man som minst anar det..
jag tänker sluta tänka, jag tänker bli 6 år igen & sommna i mammas famn
´
blablablablabla eat shit!


Kommentarer
Postat av: emma

Du är så grym på att skriva! Fortsätt med det, och börja utveckla det på andra områden. Skriv en bok kvinna, eller noveller. Skriv bara! Du är grym. Vill träffa dig snart! pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback