00:00 (make a wish)

okej folk verkar döda min idé om att byta namn! haha come on.
nu ska jag berätta varför jag vill byta namn, för att atoossa låter som ett par ord som slumpvist har satts ihop till ett ord som ingen förstår sig på? & sen utifrån det fick namnet ett innebörd...

Nu är det bara tre dagar av innan det bär av , jag längtar så jag spricker!!

Jag - samuel du måste äta upp din mat!
 han kollar lite konstigt på mig lutar sedan huvudet lite snett ,ler & säger
Samuel - Du atoossa jag trodde att du visste, jag är en sån som bara äter sötsaker!

 & så gick han? haha, grabben är 6 år...

Jack Johnson - Angel Lyssna & njut

klockan är 00:03 och det här är atoossa (stephanie) ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sötunge!

Postat av: Johanna

hahah skön unge förresten.

2008-12-10 @ 11:28:58
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: aaandersson

skojar du eller!! atoossa coolaste namnet!

2008-12-11 @ 18:51:11
Postat av: Alexandra

VA?! Är han sex år!? Men gud! Han är seriöst min idol, kommer aldrig att glömma när han fastnade naken i bokhyllan, haha!

2008-12-12 @ 20:06:09
URL: http://alexistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback