01:11

jaa klockan är alldeles mycket i & med att jag ska upp halv nio imorgon, för att fixa det sista & åka till örebro för att möta upp mika, köpa tågbiljett and off we go :) MAGISKT!!

Det är tydligen inte bara jag som är uppe fast jag borde sova, prata med min gode vän michelle på msn alltid lika roligt hon kläcker ur sig så roliga kommentarer som jag måste dela med mig av..

atoossa , a social geek | SÄLEN IMORGON!! säger:

har du rakat bena?

michelle säger:

michelle säger:

vad tror du om mig?

atoossa , a social geek | SÄLEN IMORGON!! säger:

sorry

atoossa , a social geek | SÄLEN IMORGON!! säger:

tänkte mig inte för

michelle säger:

märkte det

michelle säger:

att vara ihop med mig är som att vara ihop med en man, fast hårigare

jag dog av skratt när hon skrev så! alltid lika rolig... saknar dig Michelle :) always in my heart..



klockan är 01:15 och det här är atoossa


Kommentarer
Postat av: andy

så är hon ju såå snyyygg!!

2008-12-13 @ 00:28:38
Postat av: Noomi Franceen

denna blogg har jag verkligen gått miste om under alla år. Intressant


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback