01:58

Hejsan, nu kommer det ett väldigt seriöst inlägg från en väldigt seriös kille:P. Det är så att igår så fick jag ett sms från atoossa som undrade om hon och andrea fick komma och hälsa på  mig, min bror och jakob här hemma i säffle eftersom de bara befann sig 14 mil här ifrån och då var det enkelresa. det svarade jag självklart ja på. efter det att jag tackat ja, så var  min första tanke, vad ska jag göra för mat för att imponera på mina vänner och enbart för att de ska sprida vidare vilken underbar kille jag är:p haha. Så nu har de varit här hemma sedan 14 idag och det har kommit fram några riktigt sköna inlägg frmaförallts Andrea när vi spelade kort, "Jag lyckas alltid få mina kort åt rätt håll",haha. Så nu när de skulle åka hem så undrade Atoossa om jag skulle skriva ett gästinlägg. 

Så jag satt här och funderade över vad jag skulle skriva när jag fick min chans att skriva ett blogginlägg, jag fudnerade först över att ta upp en diskussion om universums utbreddning men ångade mig ganska snabbt när jag insåg att min diskussion inte skulle leda någonstans och fram för allt inte vara läsvärd! Så då kom min bror på den lysande idén elr frågan, "om man håller en damsugare uppochner och sedan håller en pingisboll under, tror ni då att den vid en speciell sträcka någonsin kommer att kunna sväv?". Då började man ju redan tänka, det handlaar ju om pingisbollens vikt eftersom man hade fått använda sig av den klasiska formeln: F=m*g. Sedan beror det ju även på vilken damsugare man har och hur hårt den suger, men jag orkar inte tänka mer på detta dilemma, men det skulle vara mkt intressant att testa detta, så imorn blir det att införskaffa en gäng pingisbollar:D.

Är det någon mer som har några skarpa idér så skriv gärna några!

Tillsist vill jag av sluta med ett citat från filmen smala sussie:
"Du tror väl inte att jag har mördat min egen syrra?" 
                                "Nu ligger du lågt, det finns tillochmed folk som mördar sig själva."

Från den sanne poetikern:


klockan är 02:19 och det här är Daniel

Kommentarer
Postat av: adele

Hahahha, ni är för roliga !

Postat av: filip

De må jag säga daniel, att du varken prata om tjejer eller sex kom som en stor överraskning;)

2008-12-03 @ 16:26:01
Postat av: andrea

ja sa aldrig såååå

2008-12-03 @ 16:48:24
Postat av: tossa

hahaha det kom som en chock för mig också kan jag lova!! och andy, LJUG ALDRIG MER!! ;)

2008-12-03 @ 17:18:51
URL: http://atoossa.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHA! ENDA skarpa idén danne nåsin haft, o då va de inte ens han som kom på den utan jocke! haha

2008-12-03 @ 19:06:27
URL: http://saandriisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback