11:48

okej jag är typ stans lyckligaste människa just nu!  jag fick reda på att jag kommer få bo med en heel skön gäng & inte nog med det, vi får bo på murkelsvägen!!! åååh, en utav dom bästa stugorna, hel mysig gäng & i sälen en hel vinter säsong, kan det bli bättre? sälen here we come ;)
Imorgon klockan 10:30 blir det avgång, livet kan inte bli bättre än såhär just nu eller jo när jag ta körkort vilket blir snart!


  

( här är tre av dom jag kommer att få bo med, Christoffer , Mika & ingen annan än Daniel
dom andra två vet jag inte vilka det är, men jag är mer än nöjd!)


klockan är 11:52 och det här är atoossa

Kommentarer
Postat av: jennipenni

ska du inte bo med andrea också?=)

2008-12-11 @ 18:47:33
Postat av: tossa

jag vet inte riktigt vart hon kommer att bo, antagligen i en stuga nära oss :)

Postat av: jenni igen

hallå kan du skriva lite om hur det går där borta:) saknar dig störande mycke din fjant

2008-12-27 @ 12:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback