12:49

Just nu vet jag nog ingen roligare serie än scrubs! det är så sjukt bra, allt med det!
Jag kommer jämt på mig själv att jag sitter & skrattar högt, man blir så glad av scrubs hur absurt det än låter.
Det bästa av allt är ju att dom på något twistat sätt får in en mening med varje avsnitt & säger några få väl valda ord på slutet som får en att stanna upp & tänka på saker & ting.
Nej, känner jag mig depp en dag så är det scrubs så får mitt leende att lysa igen :)
du må kanske tycka att det är patetiskt jag tycker att det är LYCKA på box!

( egentligen så borde man haffa en snygg läkare , det är ju rå hett med läkare. dom är så softisikerade & smarta på alla sätt & vis, ja man kan ju alltid drömma, en så kallad kläddesigner med en läkare? det är som dag & natt... )

klockan är 12:53 och det här är atoossa

Kommentarer
Postat av: matilda

jag tror en så kallad kläddesigner skulle passa jäkligt bra med en läkare;) HAHA

2008-12-10 @ 19:16:28
Postat av: tossa

scchh MUTTA! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback