13:59

Vart inge resa tillbaka till uppsala!
kanske lika bra? skönt att bara försvinna.. slippa ta farväl & bara poff vara gone..
Det händer mycket omkring en just nu, man måste ta vissa beslut som man aldrig trodde att man skulle få välja mellan..
Människor sårar & sviker en, det är så livet fungerar & jag har väl alltid förstått ( förutom när jag bara var barnet ) att det är såhär denna värld är
Det är inte det som dödar en, det som dödar en är om man vaknar upp själv & inser att man är besvikelsen eller att man var just den personen som sårade, som tog bort lyckan. då är man inget speciellt längre utan bara en av dom..
men det värsta av allt är att man bara står där & tar emot. sväljer ifrån allt, både på gott & ont, allt blir så mörkt.
Nu låter det som att jag lider av depreisson nej misstolka mig rätt, ni kanske kan läsa mellan raderna gå in på djupet & se förbi alla ord & sätta ihop det till en egen samanfattning & ni som bara tror att jag är bitter stäng ner bloggen gå ut i världen & le mot alla människor ni möter! Because you're worth it
Nej nog med djup snack för idag, vet inte om någon av er förstår av det jag skriver men jag behövde bara lätta mina ord som låg som ett last på mitt allt för sköra hjärta.

En flytt till sälen är det jag behöver just, men man ska aldrig fly ifrån sina problem, man ska låta som signla ner över en & ta itu med det..

klockan är 14:04 och det här är atoossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback