14:05

åh vet ni vad? jag skulle tycka att det vore super mycket roligare att blogga om jag hade haft en kamera så jag kunde visa mina dagliga intriger ;) men icke.. självklart så ska min mobil bli stulen innan sommarens fina dagar & mammas digitalkamera blir snodd, men jag är ju inte den som är bitter, nej jag får helt enkelt införskaffa mig en när jag börjar dra hem stor pengar..cash is king som det brukar låta!

Annars så var jag ut en sväng med våran hund idag handlade lite nötter & lösviskt te, Gröna höjder ifrån ica, doftade som en äng fylld av smultron!

Ne nu ska jag nöta lite gossip girl/ oth, det är så mysigt när det snöar ute man kurar upp sig med en kopp te & kikar på en film eller serie! på tal om film jag kollade in två filmer igår En Ung Jane Austen & Ciao Bella, jag ska återkomma om vad jag tyckte om dessa två filmer..
Och D - Boy ( Daniel Stridsberg ) jag har fortfarande inte sett något blogginlägg!

klockan är 14:08 och det här är atoossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback