14:57



Ciao bella

Ciao bella trodde jag skulle ha sin charm, vara en mysig romantisk film som man kunde krypa upp i soffan till & dricka lite te & bara allmänt mysa, jag fick tänka om ganska snabbt!
Filmen är ju rådålig, SÄMSTA skådespelarna dåliga scener allt vara bara ett totalt FIASKO, nej denna dissar jag verkligen.
Den hade varken något djup eller någon bra mening.



Becoming Jane

Helt underbar film, miljön är fantastisk musiken är ljuv & en rörande historia om hur två människor får leva ifrån varandra för att livet går emot dom & dom lever i en sån hård tid.
riktig mysig film och sann dessutom, det handlar om författaren som skrev stolthet & fördom, tycker du om den filmen kommer du att ÄLSKA denna.
så denna hissar jag!

klockan är 15:02 och det här är atoossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback