15:29

Det här är daniel igen som belägrar atoossas blogg, såg att några var lite förvånade över att jag inte hade med något om sex elr tjejer förra gången och är då så dumma att de skriver det! Där försvann ju min chans att vara seriös för engångs skull:Dhaha. Nej men ni som tyckte det förra gången kommer nu bli ännu mer förvåndade efter detta inlägg!

Det var igår när jag joakim och min farfar satt i bilen för att åka ut och köpa pellets(något man eldar med). När jag då satt där i men ensammhet längst bak i bilen kom jag på en mycket seriös tanke som jag vill att ni som tar livet som en självklarhet ska tänka på!


Tänka om du inte kunde se
Tänk om du inte kunde le

Tänk om du inte kunde gå
Tänka om du inte kunde stå

Tänk om du inte kunde höra
Vad skulle du då göra?

Ni som nu känner mig väldigt väl, vet att det hör till ovanligheten att jag kommer på en sådan här tanke och ni vet att jag sitter här och njuter över att jag kom på den helt själv ;).HAHA.

Till sist för att inte förvåna er mer så tar jag åter igen och avslutar med ett citat från filmen Smala Sussie:

"Väs att du är 16, prova 14 oxå"

Kl är 15:46 det här är Säffle by almost night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback