18:13

vilken urmysig dag jag har haft hitills & det är inte över än!
jag vaknade runt halv nio ímorse, läste lite, tog mig en kopp te & åt frukost med mamma! sedan så hjälptes vi åt att städa, tänk vad roligt det kan vara att täda när man är två & speciellt med min mor, haha ni skulle bara veta hur knasig hon kan vara!
Sedan så färgar vi hennes hår bara det är ett mission i sig vill jag lova, efter det så kikar vi på dreamgirls såå mysig film!!
Nu är mamma & kjell iväg på middag, jag & mina småsyskon fick lite pengar så vi köpte ingredienser till tacopaj lagade det & hade en mysig middag tillsamans med tända ljus!
snart så ska vi iväg & köpa lite lördagsmys tills dom andra kommer hem så ska vi kika på film!

På tal om film, igår så skulle jag kolla på harry potter & medans den laddades ner så zappade jag mellan kanalerna på tv:en så  hamnar jag på canal+ drama & där spelas en film som precis börja som hette ett bra år, tänkte att jag bara skulle kika lite snabbt tills nerladdningen var klar men jag fastna filmen var MASSIVE heeelt underbar!! mums, den hade allt, kärlek, drama, humor :) me like
ne bara 6 dagar kvar nu sen smäller det!



( världens vackraste mamma, det är du & jag mamma, du är inte bara min mor utan min bästa vän också, LOVE )

klockan är 18:20 och det här är atoossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback