18:19

haha måste bara skriva ett inlägg till!
jag stod & blandade oboy i köket så kommer min 6 åriga lillebror in samuel som han heter & jag börjar hetsa honom

Jag - Samuel vad gjorde ni på förskolan idag? åt ni bajs kanske? ( ursäkta min låga humor när jag är trött )

Samuel - eeh nej? vi äter inte bajs i skolan!

Jag - va? klart ni gör!

Samuel - NEJ! för det första är vi inte bajsätare.....

 Jag - och för det andra?

Samuel - och för det andra är min lärare i indien (?)

Hahahaha så bra att jag är i bajs&kiss åldern men inte han, något stämmer inte riktigt? aja ville bara dela med mig av ett gott skratt ni kanske inte har lika sämst humor som jag. but enjoy! :)

ne nu blir det gossip girl / OTH med tedrickning



klockan är 18:22 och det här är atoossa

Kommentarer
Postat av: frugan

din lille hetsarunge!!

2008-12-03 @ 18:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback