18:37

Jag vet en rolig plats ett trolleri palats!
älskar den låten, den är så mysig!

Jaa det är alltid lika roligt när mobilen ringer & det står Daniel ( sune ) han har alltid så mycket roligt att berätta, han gjorde min söndag lite roligare :)
 
Daniel - ja buffi ringde mig i fredags också
Jag - aa vad roligt sa han något kul?
Daniel - haha ne jag vet inte, jag förstår ju inte vad han säger!


Buffi pratar alltså skånska & Danne värmländska så dom har lite svårt att kommunicera men ändå trivs dom allra bäst ihop..ni måste besöka hans blogg --> http://danielstridsberg.blogg.se
Efter att vi lagt på går det cirka en halvtimme så ringer min allra bästa Calle, där har vi en stjärna utan hjärna.

Calle - men jag trodde att du blev sur på mig för att du trodde att jag skulle ringa medans jag trodde att du skulle.... åh penis

haha wot? han torskade iaf en hand på poker, det var bara så roligt för det dära åh penis kom så plötsligt,
ja kanske inte lika roligt om man inte hör själva samtalet, kanske borde börja spela in alla samtal med dessa roliga grabbar? hmm, något att tänka på en...

Ne nu ska jag ta mig en kopp te & läs bok, kommit på att man borde sitta vid köket & läsa böcker, kryper man upp i soffan blir man så söming, haha eller är det bara jag?



C. boy, ( 1200, internt ) you know I love you! ( D. boy vet ni ju redan hur han ser ut, lägger jag ut mer bilder på honom kommer det se ut som att jag är bessat så sorry babe ;)
 gå även in på calles roliga blogg som han delar med två andra jokrar http:// cdf.blogg.se

klockan är 18:39 och det här är atoossa

Kommentarer
Postat av: andy

hahaha 1&2 bnästa som hänt!

2008-12-08 @ 18:13:59
Postat av: CH

haha tossa din pajas :D jag ska ge igen med något riktigt dirty, vänta du bara! och du med andy. å andra sidan får jag ju vara nöjd med den bilden så. ;P

föresten 1&2 var länge sen nu, allt är glömt och förlåtet haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback