21:52

Jaa packningen är inte klar ännu & det värsta av allt är jag har insett att jag inte får med mig någon symaskin.
åh panik! måste ta & köpa mig en sån där liten symaskin ifrån Ikea..

Iallfall så patade jag med världensbästa viktor på msn tidigare & han är alltid lika mysig att prata med, man inser hur mycket man saknar vissa när man inte har dom nära sig så mycket som man önska.
Fick även en liten pratstund med matilda,åh som jag saknar henne!

jag berättar för viktor att jag åker upp några dagar innan jag ska börja jobba för att åka lite i backen osv.
och till mitt svar så får jag, enligt han så var det inga fördommar utan människokännedom.. hahaha


Voxlin säger:

du kan väl inte åka?

sedan så klämmer han in
Voxlin säger:

du raggar fortfarande på allt som har en puls eller?`^^

- atoossa , a social geek | Cause the snow keeps on fallin, even though we were bad säger:

haha va

- atoossa , a social geek | Cause the snow keeps on fallin, even though we were bad säger:

jag är en väldig lugn tjej

Voxlin säger:

TSSSSSSSSS

- atoossa , a social geek | Cause the snow keeps on fallin, even though we were bad säger:

vad, jag är det

Voxlin säger:

haha ikkke !
Voxlin säger:

tänk om jag kunde va en lika stor lirare som du e ! det skulle svärma babes !

haha det där är en defenitionsfråga enligt mig själv
och till sist

- atoossa , a social geek | Cause the snow keeps on fallin, even though we were bad säger:

nu ska jag kolla på scrubs

- atoossa , a social geek | Cause the snow keeps on fallin, even though we were bad säger:

vi hörs väl mer

Voxlin säger:

hörs vi inte mer jagar jag upp dej å cuttar dej !

haha viktor i ett nötskal,tur att man har vänner som tänker jaga upp en & "cutta" iaf man inte hörs, han menar ju väl trots allt.
 

( matidla & viktor, ni är underbara :) )

klockan är 21:57 och det här är atoossa


Kommentarer
Postat av: matilda

du är underbarast

2008-12-25 @ 11:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback