21:55

Min mobil ringde tidigare idag, tog upp den  & med all chock så var det Daniel som ringde, haha han är ju för rolig

 Daniel - atoossa, jag har uppdaterat bloggen precis & jag måste säga att jag är så NÖJD!
Jag - aa jag ska kika! 
Daniel - aa du måste kolla nu
Jag - haha vilket bra inlägg Daniel
Daniel - ja jag vet, jag är väldigt nöjd alltså!
Jag - haha men vadå brukar inte du vara djup av dig annars?
Daniel - neej.... det är inte riktigt min grej


Hahaha killen är ju så rolig, måste ju bara säga att jag tycker grymt mycket om honom även omj ag förstår typ hälften av allt du säger,han får en alltid att le & bara må allmänt bra! även om jag inte känt han nå länge alls så gör han intryck på en, må han vara ytlig & en extremt tjejtjusare men det är sån han är & jag tror inte jag skulle tycka om honom mer om han skulle bestäma sig för att ändra på sig, nej Daniel du kommer alltid att vara min lilla sune & jag ser verkligen framemot en hel vinter säsong med dig & dina glasögon ;) & nej jag kommer DEFENETIVT inte att tröttna på dig!
puss på dig
tack för inlägget du är välkommen åter ;)

   


klockan är 22:04 och det här är atoossa

Kommentarer
Postat av: ninita

ayayayya man har gästbloggare (:

2008-12-04 @ 23:10:43
Postat av: tossa

hahaha försöker du säga att du vill vara en utav dom? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback