And still i cant let you be

And still i cant let you be

A drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
Its like wishing for rain as i stand in the desert
But i'm holding you closer than most,
Cause you are my heaven.

I dont wanna waste the weekend
If you dont love me, pretend a few more hours, then its time to go
As my train rolls down the east coast I wonder how you keep warm
Its too late to cry
To broken to move on
And still i cant let you be
Most nights i hardly sleep
Don't take what you dont need from me



Helgen spenderade jag i Göteborg.
jag nico matte ia & nina tog bilen ner & hälsade på lite folk.
bland annat becky & viktor helt underbart att få komma iväg. jag bara älskar den staden  :)
sportlovet blir nog att tillbringa lite mer tid där, om jag hinner klart med projektarbetet så att säga.
annars rullar livet på som vanligt. skolan, jobb, familj, vänner :)
skönt att ha mamma hemma. underbart att få vara med familjen det är helt ovärdeligt!

ta hand om dig. ta hand om dagen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sjysst att ja få va med bland dina länkar... :-P du kan få vara med bland mina gnuer ;-)

Postat av: m

djup fast ändå begripligt...
snyggt tossa... your the best:D

pussohej

2008-02-21 @ 03:54:05
URL: http://mrkolflaath.blogg.se
Postat av: Ciya

tossa du har skit bögig blogg! :P

2008-03-06 @ 12:29:08
URL: http://ciya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback