makeupstore

image181

Måste bara smyga in med ett till inlägg.
Min bror & hans kära flickvänn gav mig en hejdundrande födelsedags present ( i efterskott, men lika glad för det var jag ) jag fick en make up lektion på make up store där dom sminkar mig & visar vilka produkter jag bör använda osv, men det bästa utav allt är att jag får shoppa upp för hela 495;- också. helt suveränt ju
för under 500:- lappen så får du en make up lektion, dom guidar dig till räkt produkter samt att du blir sminkad & du får DESSUTOM välja ut produkter för priset du har betalat att bli sminkad för, how awesome isn't that?
TACK, detta passar perfekt nu innan balen :)

kolla in make up stores hemsida
http://www.makeupstore.se/

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det är verkligen ett jättebra tips! jag har vart på en sådan lektion och de blev jättebra, hur kul som helst! jag fick ytterligare en lektion som jag måste gå på snart, en riktigt bra ide!! :)

Hoppas sminkningen blir bra! ha en trevlig kväll! :)

Postat av: Snäll

Ja va´ underbart! Själv färgade jag min kanin Snofsan violett. Allt gick bra tills jag torkade henne i mikron men färgen blev hur bra som helst. Visst var hon död som en pinne men jag tyckte att hon log!

2008-05-26 @ 23:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback