12:06


 
Dåligt med uppdatering, jag vet, ber om ursäkt!
men idag så är det ingen vanlig dag utan det är Dennis DAG!! IDag blir denna lilla chokladbiten hela 8 år, woow kan ni tänka er? jag kommer ihåg när jag såg honom ligga i vagnen helt nyfödd & nu har 8 år gått, bara sådär, sjukt vad tiden går fort!
Det får mig tänka på att man måste ta vara på varje sekund här i livet, ingen dag är för givet!
Jag ska iaf över dit & vara med & fira & leka lite med alla barn, han har nämligen kalas :)

Ne nu ska jag göra mig iordning, dom här dagarna har varit hetsiga men samtidigt mysiga, ser framemot en skön & lugn helg hoppas jag? inga fler uppdrag, har dock en sak på gång med ett gäng, vi får hålla tummarna att det går i fullbordan innan jag drar till sälen!! sköt om er, solen skiner ta på er era skor ring en vän möts upp & ta en promenad för att sedan avsluta med en riktig MYSIG vinterfika!

klockan är 12:12  (make a wish) och det här  är atoossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback