13:33

Det är världens snöoväder ute! kan ni tänka er, jag är helt salig :)
en massa bussar är inställda & detta har inte skett på hur många år som helst, jag hörde någon säga tio år!
 barnet inom mig hoppar & studsar av glädje, jag blir på sån myshumör när snöflingorna lämnar himmelen & bosätter sig på marken, att gå i snön ta på sig massa kläder höra knastret mot ens fötter bli röd om näsan & kinderna, det är en sån ovärderlig känsla!
det är helt underbart att snön har kommit för att stanna några dagar, avskyr när det blir blaskig & eländigt, då blir man ju bara deprimerad!
Detta får mig att längta ännu mer till sälen!
Kanske att man borde ta sig i kragen & åka lite pulka idag!!
vad är det bästa ni vet med snön?

Ne nu ska jag mysa ner mig & kika på narnia, sån härlig film! skulle sitta fint med lite varm choklad eller en stoor kopp te!

Sofia du är såå saknad, skynda dig hem :)



klockan är 13:38 och det här är atoossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback