13:40

okej det har blivit sushi två dagar på rad nu haha men det är ju så gott!
Onsdagen var väldigt lyckad, lunchade med tjejerna & hade allmänt mysigt, mötte upp Linus, Claes & Rebecka sedan för att gå på bio, Sex drive, rolig film , värd att se , helt klart :)
Sedan åkte jag hem med becka köpte med lite choklad pudding & grädde, myste till Gossip girl , te & choklad puddingen sällskapade oss..
Torsdagen vaknade vi hyffsat tidigt, tog bilen in till gränby, jag hade möte med min chef sedan så mötte vi upp Ullis & natti & lunchade sedan drog vi iväg på marykay party & avslutade kvällen med te & smörgåsar ett ord MYSIGT!
sedan drog jag & andrea hem & satte på narnia prins caspian, är det lagligt att vara så HET? haha somnade till den iaf & idag så ska jag försöka hitta något tyg så jag kan sy mig en nyårsklänning, inte så långt kvar nu!
Nyår i sälen blir AWESOME

Nej nu ska jag leta efter lite tyg..
Nedräkningen har börjat det är exakt  15 dagar kvar tills vi drar till sälen :)

Klockan är 13:46 och det här är atoossa

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Och vi ska ba strypa datorn asså!! Den ba vill va Sjukast i stan... hahaha. Du är myspys förresten. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback